Проучване на Agoda.com показва как пътуващите по света оценяват най-важните туристически артикули

Booking.com

Agoda.com, обяви резултатите от глобалното си проучване, според което азиатците не биха оставили мобилните си телефони в къщи, ако тръгнат на почивка, докато западняците
не
биха се разделили с кредитните си карти. 

Проучването е направено онлайн през месец февруари
2014 г. като в него са участвали повече от 50 000 клиента на Agoda.com от цял свят. Целта е била те да категоризират по важност нещата, които не
желаят да оставят в къщи, ако се приготвят за ваканционно пътуване. Резултатите
са изненадващи и интересни и показват разликите в приоритетите на туристите от
Азия и пътуващите от Запада
.  

45% от туристите от Азия казват, че не биха забравили
мобилния си телефон, следван от кредитната карта с
29%.  Но за европейците и пътуващите от
Америка, кредитната карта е доминираща и по-важна от мобилния телефон.
Доказателство за това са 47% от гласовете от Европа и 44% от Северна и Южна
Америка, които не биха желали да забравят кредитната си карта в къщи. Само 19%
от европейците и американците смятат, че мобилният телефон е първостепенен
. Французите* показват най-голямо разногласие между споменатите категории.  58% смятат, че кредитната карта е най-важното нещо, което не би трябвало да
остане в къщи, ако тръгват на почивка и само
9% посочват мобилния телефон.   

Като обобщение може да се каже, че мобилните телефони
се оказват приоритет за пътуващите от Азия с едно изключение в лицето на
японците.
Те са единствена група в Азия, която избира кредитната
карта с гласове от
38% пред мобилните телефони с 28%. Но всяка една от горепосочените групи е единна, че
тоалетните принадлежности отпадат по важност с гласност от 5-6%.

*
Страни с повече от 1 000 гласа.

Запазете Вашата Почивка Още сега:

Booking.com

Бъди първият добавил коментар за тази статия

Добави коментар