Стартираме рекламна кампания на туризма у нас по 4 водещи паневропейски телевизии

Booking.com

България стартира рекламна кампания на туризма у нас по 4 водещи паневропейски телевизии – Euronews, Eurosport, Discovery Channel и National Geographic Channel. Трите клипове ще покажат културното и историческо наследство, еко и селския туризъм, зимните и летните курорти в страната ни.

Трийсет секундните рекламни спотове ще звучат на пет езика – български, английски, немски, френски и руски. Те ще бъдат излъчени 3 166 пъти, на два етапа – от 6 септември до 26 декември 2010 г. и от 31 януари до 27 март 2011 г. Предвижда се да бъдат реализирани и онлайн кампании на уеб сайтовете на телевизиите Euronews, Eurosport и National Geographic Channel.

Проектът се финансира по линия на Оперативна програма „;Регионално развитие“; и възлиза на стойност 7 501 480 лева. С тази кампания България цели да отправи рекламно послание към над 608 млн. домакинства от Европа и света, като им разкрие възможностите за почивка у нас и им покаже частица от живописната пророда и   древна култура на България, археологическото и историческото наследство на страната ни.

Освен четирите клипа, ще бъдат заснети и репортажи за предаването „;Sport Trips“; на телевизия Eurosport, в които ще бъдат представяни два български града, както и кратък репортаж за National Geographic Channel за природните и културни забележителности у нас и репортаж за рубриката „;Metropolitans“; на Euronews.

Министерство на икономиката, енергетиката и туризма е договорило всички условия за излъчване на рекламните клипове директно с централите на четирите телевизии.

Запазете Вашата Почивка Още сега:

Booking.com

Бъди първият добавил коментар за тази статия

Добави коментар