Авиокомпания определи кои са най-необичайните желания на пасажерите

Booking.com

След направено проучване, британската авиокомпания Virgin Atlantic, извършваща полети до над 30 дестинации в целия свят, определи кои са най-необичайните желания на пасажерите по време на полет.

Едни от най-често задаваните въпорси, които определено влизат в категорията „;необичайни“;  са „Може ли да отворя прозореца, защото е твърде задушно?“; или „;Има ли McDonald’s на борда на самолета?“;.

Оказва се, че пасажерите могат да отправят и още по-интересни желания към екипажа. Например по време на полет, дама е пожелала да й донесат чай, книга за четене и да й направят масаж. Други пътници пък често са отправяли молба към пилотите да заглушят шума по време на полет. Случвало се е майка да изяви желание да придружи децата си до стаята за игра, а други пасажери да попитат къде могат да си вземат душ.

„Ние винаги се опитваме да предложим на нашите пътници най-доброто обслужване на борда на Virgin Atlantic, но някои искания могат да смутят дори и нас“ – признава Каралайн Лиман, ръководител на отдел работа с клиенти. „Въпреки това стюардесите се справят блестящо с желанията и на най-капризните ни клиенти“.

Запазете Вашата Почивка Още сега:

Booking.com

Бъди първият добавил коментар за тази статия

Добави коментар