Създателят на идеята за All Inclusive – Club Med стъпва в България

Booking.com

Френската компания Club Med, която е създател на идеята за All Inclusive почивки стъпва на българския пазар. Тя ще предлага на българските туристи почивки в 80 луксозни курорта в 35 страни на 5 континента. Компанията има представителства в 40 страни, а страната ни е 41-та държава, в която Club Med стъпва.

Първоначално идеята за All Inclusive включва 5 основни принципа. Първият, който се е запазил и до днес, е – ваканция, по време на която не използваш никакви пари. На един от собствениците на компанията му хрумва вместо с пари хората да се разплащат с мъниста. Той се вдъхновява от пластмасовата гривна на дъщеря си. Разноцветните мъниста стават „международна валута“, която се използва за разплащане. И до днес гостите на ваканционните селища носят огърлици в бежово, цвят кафе и шоколад и се разплащат с тях.

Останалите 4 принципа на идеята All Inclusive, са: не се чувстваш изолиран (масите са за минимум 8 човека); обличаш се, както ти е удобно, говориш с всички на „ти“; не заключваш врати.

Макар много от нещата да са се променили през годините, основната идея на All Inclusive се е запазила и до днес – човек да се чувства свободен по време на своята почивка. Част от идеята за All Inclusive е богатият избор от дейности, които туристите могат да правят по време на почивката си – екскурзии, спорт, развлечения. Специално внимание се отделя и на най-малките. Френската компания е популярна по света като „специалистът на семейните почивки“, заради специално разработените програми за деца, по които от сутрин до вечер професионалисти им осигуряват забавления, игри и обучения.

Club Med е френска туристическа компания с над 60-годишна история. Компанията притежава летни и зимни курорти на едни от най-екзотичните места по света като Френска Полинезия, Малдивите, остров Мавриций. Специфично за Club Med е, че сам изгражда и управлява ваканционните си селища. Компанията е създател и на българския комплекс „Русалка“, който по-късно е продаден.

Само за последните 7 години в обектите на Club Med са инвестирани над 1 млрд. евро. През 2010 година в курортите на веригата са почивали 1.2 милиона души, а приходите на компанията са над 1,3 млн. евро. Ексклузивен представител на Club Med за България е TBS (www.clubmed.bg).

Запазете Вашата Почивка Още сега:

Booking.com

Бъди първият добавил коментар за тази статия

Добави коментар