Тайланд си връща доверието на туристите с новата рекламна кампания „Прекрасният Тайланд”

Booking.com

Властите в страната на усмивките полагат всички усилия, за да убедят туроператорите и туристите от цял свят, че най-голямото наводнение от половин век насам, не е засегнало туристическия сектор в страната, предаде РИА Новости.

На 28 Ноември Тайландското управление по туризъм  (TAT) стартира нова рекламна кампания – „;Прекрасният Тайланд“;, чиято цел е да върне доверието в страната като туристическа дестинация.

Наводненията засегнаха предимно централните части на Тайланд, се казва в съобщение на тайландските туристически власти. Популярни дестинации като остров Пукет и Краби на юг и Чанг Май и Сукотай на север са незасегнати от наводненията. Дори курортите Хуа Хин и Патая, разположени в централната част на страната останаха встрани от бедствието.

Центърът на столицата Банкок и международното летище Suvarnabhumi Airport вече също не са застрашени.

"Туристите не трябва да се страхуват да пътуват до Тайланд по време на активния туристически сезон“;, заяви ръководителят на ТАТ. „;Ние вярваме, че до март 2012 г., период, в който попада втората половина на пиковия сезон, туризмът в страната ще се възстанови. В миналото Тайланд успешно се е справял с подобни ситуации в областта на туризма, което говори за предпочитанията на туристите и тяхната лоялност към бранда Тайланд".

В кампанията за спечелване на доверието на туристите ще бъдат включени 25-те туристически представителства в чужбина, които работят пряко с туроператорите на местните пазари. Според ръководителя на TAT, най-ефективната стратегия за привличане на туристите обратно в Тайланд, не е понижаването на цените, а предлагането на допълнителни услуги в съчетание с традиционното тайландско гостоприемство.

Запазете Вашата Почивка Още сега:

Booking.com

Бъди първият добавил коментар за тази статия

Добави коментар