Макар, че нашумя през миналата година, сексът срещу нов чифт обувки, модна дрешка или парфюм в мола е все още хит в Източна Европа.
Ако все още не сте чували за този феномен – първоизточникът е Полша. Въпреки че не е сред най-комерсиалните секс дестинации, това определено я прави апетитна хапка за любителите на секс туризма.
Действието се развива в моловете в големите градове, а главните действащи лица са младите съблазнителни тинейджърки. Те обикновено чакат пред търговските центрове, готови да прелъстят някой щедър клиент срещу парфюмче или друг аксесоар от мола. Известни са като „;галеристките“; тъй като моловете в Полша се наричат галерии. „;Жертвите“; обикновено са около два-три пъти по-възрастни богати и самотни мъже, които хвърлят похотливи погледи към момичетата.
Забелязали този интерес, младите полякини пристъпват към действие и само с един жест сключват „;следката“;. След като получат набелязаните обувки или дрешки, те се отправят към най-близката тоалетна или подземния паркинг, за да се „;отблагодарят“; със секслуални ласки на новия си щедър приятел. По-хитрите девойки успяват дори да получат лаптоп, мобилен телефон или друг скъп подарък.
Необичайното пазаруване в моловете придоби популярност и в други страни от Източна Европа. Ловът на „;галеристки“; дори се превърна в едно от основните ергенски забавления. Не липсата на секс обаче е водеща за участниците в това шопинг забавление, а адреналинът да бъдат спипани по време на секс в съблекалнята на магазина, в тоалетната или подземния гараж в мола.
Добави коментар
Трябва да влезете, за да публикувате коментар.