KFC разгневи потребителите в Тайланд заради скандална реклама с цунами

Booking.com

Тайландският клон
на известната верига за бързо хранене KFC си навлече огромного негодувание на своите
клиенти с последната си скандална си реклама. 


Съвсем наскоро на страницата си във
Facebook компанията прикани клиентите си предвид възможната заплаха от цунами
да се приберат възможно най-бързо по домовете и да си поръчат храна преди цунамито
да ги е връхлетяло.

"Хайде да побързаме към вкъщи и да
следим новините. Не забравяйте да си поръчате любимото меню", гласеше
призивът в социалната мрежа, докато в същото време хиляди бягаха от крайбрежните зони
 в търсене на надеждно
укритие, предаде Associated Press.

Скандалният призив в интернет бе
последван от извинение от страна на KFC, която поиска извинение и изрази
"искрено съжаление" за "неподходящото" съобщение.

То обаче не бе прието от страна на
интернет потребители, които не пропуснаха възможност да изразят на страницата
на компанията във фейсбук, по форуми и портали възмущението си от компанията.
Според тях тя е безчувствена и егоистична и злоупотребява със страховете на
хилядите тайландци в крайбрежните райони, преследвани от лошия спомен от
цунамито от 2004 г., което взе над 8 000 жертви само в страната на усмивките.

Припомняме, че по същото време (на 11 април) заради
земетресението в
Индийския океан с магнитуд 8,7,, в
много страни, между които и Тайланд бе
издадено предупреждение за цунами. Крайбрежните райони на провинциите по
Андаманско море в Краби и Пукет бяха евакуирани. За щастие няма данни за
жертви. 

Запазете Вашата Почивка Още сега:

Booking.com

Бъди първият добавил коментар за тази статия

Добави коментар